Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Компаниите за потребителски стоки търсят начин да се адаптират към променените навици

Зсичко в областта на здравето и благосъстоянието и онлайн пазаруването ще се радват на устойчивост, според експерти

Компаниите за потребителски стоки търсят начин да се адаптират към променените навици

Снимка: архив Ройтерс

Три дни в седмицата от 7:00 ч. сутринта старши мениджъри на Procter & Gamble започват да проверяват информация за своите клиенти - какво купуват, как се променят нуждите им и дали продуктите на компанията отговорят на тези нужди, пише CNN.   

"Нужно е сега, повече от всякога, да останем близо до потребителите и техните навици, нужди и желания", казва главният финансов директор на компанията Джон Мюлер.  

Procter & Gamble (PG) притежава марки като Tide, Fairy, Pantene и Gillette и е само един от гигантите, произвеждащи потребителски стоки, които очакват новите навици, формирани по време на пандемията от коронавируса, да променят трайно начина на пазаруване на потребителите.  

Първоначалните данни показват, че преминаването към онлайн пазаруване се ускорява, потребителите купуват повече продукти за здравето и дома си и стават все по-пестеливи.  

Още по темата

По време на разговор с анализатори миналия месец изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер заяви, че компанията "работи извънредно", за да разбере как икономическата криза влияе на всяка от нейните категории продукти.  Nestlé е най-голямата в света компания за храни и напитки, която произвежда всичко - от зърнени закуски като Cheerios и полуготови храни Maggi до сладоледи Häagen-Dazs, кафе Nescafé и вода San Pellegrino.  

"За мен това е много интересна работа, защото възстановяването очевидно няма да бъде бързо", казва Шнайдер. "Това ще бъде процес от няколко тримесечия, ако не и няколко години, при който може да се очаква някаква променена динамика в категориите", обяснява той.   

В среда, в която почти всичко се промени изведнъж, компаниите за потребителски стоки трябва да разберат кои нови модели на пазаруване са временни и кои ще се задържат.  

Всичко е онлайн 

Макар че все още има много неизвестни, е ясно, че някои промени в начина на живот и в моделите на харчене ще продължат и след отпадането на мерките за социално дистанциране. Например някои потребители избраха да пазаруват онлайн, тъй като физическите магазини бяха затворени или искаха да избегнат тълпите. Сега, когато вече са направили тази стъпка, е малко вероятно да се върнат изцяло към старите си навици.  

Продажбите от електронната търговия на Nestle в световен мащаб са се увеличили с 30% през първите три месеца на годината, докато Procter & Gamble отчитат 35% ръст на онлайн продажбите за същия период.


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Анализи
Търканията в НАТО ескалират заради турската намеса в Либия